WARUNKI BIZNESOWE
WARUNKI BIZNESOWE
Operator portalu internetowego
quadrofixing s.r.o.
Hlohoveckiej 850
Pata 92553
Słowacja
Numer identyfikacyjny: 31 388 728
Numer VAT: 2020837313
Numer VAT: SK2020837313
1) O rejestracji
„Oświadczamy, że podane dane służą wyłącznie celom identyfikacyjnym podczas dokonywania zakupów i nie będą przekazywane osobom trzecim ani wykorzystywane w inny sposób. Potwierdzając rejestrację wyrażam zgodę na przesyłanie e-maili ofertowych ze sklepu internetowego firmy firma „quadrofixing”.
E-maile ofertowe będą wysyłane maksymalnie dwa razy w miesiącu, a wielkość poszczególnych wiadomości e-mail nie będzie przekraczać 50kB. W każdej chwili możesz zrezygnować z usługi przesyłania wiadomości e-mailem na adres e-mail: „info@qudrofixing.pl” lub na wskazany stały adres.
Zamówienia można składać nawet bez rejestracji.
2) Przyjęcie i realizacja zamówienia, umowy kupna
Zamówienie kupującego stanowi propozycję umowy kupna, a sama umowa kupna zostaje zawarta w momencie dostarczenia wiążącej zgody kupującego i sprzedającego na tę propozycję (wiążące potwierdzenie zamówienia przez sprzedającego). Od tego momentu powstają wzajemne prawa i obowiązki pomiędzy kupującym i sprzedającym.
Zawierając umowę kupna, kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi warunkami, w tym warunkami reklamacji, i że się z nimi zgadza. Kupujący poprzez złożenie zamówienia zostaje dostatecznie poinformowany o niniejszym regulaminie oraz procedurze reklamacyjnej i ma możliwość zapoznania się z nim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia lub jego części przed zawarciem umowy kupna w następujących przypadkach: towar nie jest już produkowany lub dostarczany lub cena dostarczonego towaru uległa istotnej zmianie. Jeżeli taka sytuacja wystąpi, sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z kupującym w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Jeżeli Kupujący zapłacił już część lub całość ceny zakupu, kwota ta zostanie zwrócona na jego konto, Umowa Sprzedaży nie zostanie zawarta.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez ten sklep są wiążące. Zamówienie można anulować przed jego wysyłką. Jeżeli zamówienie nie zostanie anulowane przed wysyłką, a zostanie wysłane, Klient może zostać zobowiązany do zwrotu kosztów związanych z wysyłką towaru. O przyjęciu zamówienia zostaniesz automatycznie poinformowany drogą elektroniczną - e-mailem. W szczegółach każdego produktu oraz w potwierdzeniu zamówienia podany jest szacowany czas dostawy towaru, którego nie było na magazynie. Przy każdym artykule wyświetlane jest, czy towar znajduje się w magazynie, czy nie. Jeżeli towaru nie ma na magazynie lub w magazynie dostawcy, niezwłocznie poinformujemy Cię o kolejnym terminie dostawy.
Anulowanie zamówienia
Jeśli anulujesz zamówienie w ciągu 12 godzin, zamówienie uznajemy za anulowane. Anulację możesz przesłać e-mailem lub telefonicznie. W przypadku anulowania zamówienia konieczne jest podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru zamówienia.
3) Rodzaje transportu realizowane przez przewoźników publicznych:
Kolekcja osobista
Zamówienie można odebrać tego samego dnia, pod warunkiem, że zamówiony towar znajduje się na magazynie. W pozostałych przypadkach poinformujemy Cię o tym. Zamówienia można odbierać w „godzinach pracy”.
Towar dostarczony przez firmę transportową DPD.
Cena wysyłki uwzględnia możliwość dostawy wieczorem (opcjonalnie) oraz kontakt telefoniczny z Klientem w celu ewentualnej zmiany terminu lub miejsca dostawy.
Cena za transport wyświetlana jest od razu po wybraniu środka transportu.
Reklamację przesyłki można składać w ciągu 14 dni od daty dostawy, pod warunkiem, że w chwili jej przekazania uszkodzenie nie było oczywiste!
4) Gwarancja
W paczce zawsze znajdziesz dokument podatkowy. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty wskazanej na dokumencie. Okres gwarancji jest wskazany przy każdym produkcie w szczegółach produktu. W przypadkach spornych okres gwarancji może zostać przedłużony o 5 (czyli pięć) dni w ramach rekompensaty za czas wysyłki.
5) Niezgodność z umową kupna – informacje ogólne
Jeżeli rzecz po odbiorze przez kupującego jest niezgodna z umową kupna (zwaną dalej „sprzecznością z umową kupna”), kupujący ma prawo zażądać od sprzedającego przywrócenia rzeczy do stanu odpowiadającego umowę kupna bezpłatnie i bez zbędnej zwłoki, zgodnie z wymaganiami kupującego, poprzez wymianę rzeczy lub jej naprawę; jeżeli takie postępowanie nie jest możliwe, kupujący może żądać rozsądnego rabatu od ceny rzeczy lub odstąpić od umowy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy kupujący wiedział o niezgodności z umową kupna przed przejęciem rzeczy lub sam spowodował niezgodność z umową kupna. Za sprzeczność z umową kupna, która ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od dnia przejęcia rzeczy, uważa się sprzeczność istniejącą w chwili przejęcia, jeżeli nie jest to sprzeczne z naturą rzeczy lub jeżeli nie zostanie udowodnione, że jest inaczej.
Na towar udzielamy ustawowego okresu gwarancji.
6) Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy
Jeżeli umowa sprzedaży zawierana jest przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość (w sklepie internetowym), konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W takiej sytuacji Konsument kontaktuje się ze Sprzedawcą i najlepiej oświadcza pisemnie, że odstępuje od umowy, podając numer zamówienia, datę zakupu oraz numer konta do zwrotu. Pieniądze można zwrócić także gotówką w siedzibie firmy. Odstąpienie od umowy musi zostać doręczone nie później niż ostatniego dnia 14-dniowego terminu. W szczególnych przypadkach, biorąc pod uwagę okoliczności, termin zwrotu może zostać przedłużony, jednak nie dłużej niż 30 dni od daty dostawy.
Tego przepisu prawa nie można jednak rozumieć jako możliwości bezpłatnego pożyczania rzeczy. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia przejęcia świadczenia, Konsument ma obowiązek przekazać dostawcy wszystko, co nabył na podstawie umowy sprzedaży. Jeżeli nie jest to już możliwe (np. towar został w międzyczasie zniszczony lub zużyty), konsument musi zapewnić rekompensatę pieniężną w zamian za to, czego nie można już wydać. Jeżeli zwracany towar jest uszkodzony tylko częściowo, sprzedawca może dochodzić prawa konsumenta do naprawienia szkody i potrącenia jego roszczenia ze zwróconej ceny zakupu. W takim przypadku sprzedawca ma obowiązek udowodnić powstałą szkodę. W takim przypadku sprzedawca zwraca konsumentowi jedynie obniżoną cenę zakupu.
Ponadto sprzedający może do ceny zakupu, która ma zostać zwrócona kupującemu, doliczyć koszty faktycznie poniesione w związku ze zwrotem towaru (koszty transportu itp.).
Jak postępować w przypadku zwrotu towaru:
Przygotuj przesyłkę zgodnie z poniższym opisem i napisz e-mail na adres info@quadrofixing.pl
Wyślij towar, który odeślesz kurierem na adres podany poniżej (zawsze kurierem do magazynu SK-Bučany)
Jak przygotować przesyłkę
Przesyłka musi być kompletna (łącznie z akcesoriami i całą dokumentacją) oraz w stanie, w jakim ją otrzymałeś w chwili dostawy. Dołącz dowód zakupu do towaru. Zawsze używaj papieru do pakowania lub tektury, aby oryginalne opakowanie nie zostało przyklejone, zapisane lub w inny sposób uszkodzone podczas transportu. Nie wysyłaj towaru za pobraniem, zalecamy ubezpieczenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe (nie zapomnij o tym wspomnieć), zwykle w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu towaru kwota zostanie pomniejszona o koszty wysyłki (nie dotyczy reklamacji!).
7) Dostawa i warunki dostawy
Śledzimy wszystkie przesyłki do momentu ich dostarczenia, dlatego staramy się zapobiegać problemom, które pojawiają się w trakcie dostawy.
8) Sposoby płatności
Wszystkie metody płatności można wybrać przed wybraniem transportu.
płatność z góry - wybierając tę opcję, otrzymasz list z góry ze wszystkimi szczegółami płatności. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
za pobraniem - zamówiony towar wyślemy do Ciebie przesyłką kurierską, a za towar zapłacisz gotówką przy odbiorze.
odbiór osobisty – płatny gotówką przy odbiorze osobistym.
9) Bezpieczeństwo
Płacąc kartami płatniczymi, nie musisz się martwić o nadużycia. Korzystamy ze zweryfikowanej bramki płatniczej z bezpiecznym protokołem 3-D, obsługiwanej przez stowarzyszenia kart. Wszystkie informacje wewnętrzne (hasła, nazwy, operacje) są szyfrowane. Aby zwiększyć szybkość, nie szyfruje informacji ogólnych (informacji o poszczególnych pozycjach towaru).
10) Reklamacje
W przypadku, gdy otrzymany od nas towar jest uszkodzony lub niesprawny, postępuj zgodnie z procedurą reklamacyjną. Zwrot towaru w związku z odstąpieniem od umowy opisany jest w pkt. 6 Regulaminu.
11) Procedura reklamacyjna
Produkty objęte prawem reklamacji muszą zostać przekazane do oceny niezwłocznie po stwierdzeniu wady, muszą być czyste oraz posiadać odpowiednie dokumenty i opis wady lub zaznaczyć miejsce jej wystąpienia.
Jak kontynuować
W przypadku reklamacji możesz wybrać dwie możliwości, postępuj zgodnie z poniższym opisem: Wyślij produkt na adres podany w kontaktach (magazyn Bučany). Przesyłka musi być kompletna (łącznie z akcesoriami i całą dokumentacją) oraz w stanie, w jakim ją otrzymałeś w chwili dostawy. Dołącz dowód zakupu do towaru. Zawsze używaj papieru do pakowania lub tektury, aby oryginalne opakowanie nie zostało przyklejone, zapisane lub w inny sposób uszkodzone podczas transportu. Nie wysyłaj towaru za pobraniem, w takim przypadku towar nie zostanie przyjęty. Zalecamy ubezpieczenie towaru. Niezwłocznie po otrzymaniu towaru otrzymają Państwo protokół reklamacyjny. Towar musi być odpowiednio zapakowany do transportu, tak aby nie doszło do jego dalszego potencjalnego uszkodzenia. Wadliwy lub uszkodzony towar zostanie wymieniony lub zwrócona zostanie cena zakupu. Do towaru należy dołączyć wszystkie dokumenty, które kupujący otrzymał wraz z towarem tj. paragon, kartę gwarancyjną i inne. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działania produktów, właściwości użytkowych oraz szkody powstałe na skutek nieprofesjonalnego użytkowania produktów, a także szkody powstałe na skutek zdarzeń zewnętrznych i nieprawidłowej obsługi. Wady tego pochodzenia nie podlegają gwarancji. Ze względów higienicznych towar podlega reklamacji tylko wtedy, gdy został odpowiednio wyczyszczony
DANE IDENTYFIKACYJNE ADMINISTRATORA
Administratorem danych osobowych jest firma quadrofixing, siedziba Hlohovecká 850, 925 53 Pata, numer identyfikacyjny: 31 388 728
Dane kontaktowe operatora: info@quadrofixing.pl, +421 918 643 552
PRZETWARZANE DANE OSOBOWE
Firma quadrofixing s.r.o. procesów w celach rejestracji, zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz w celu realizacji praw i obowiązków powstałych pomiędzy Tobą a quadrofixing s.r.o. następujące dane osobowe Klienta: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres Klienta, adres dostawy, adres IP Klienta.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda udzielona administratorowi w zakresie:
- wykonanie umowy, art. 6 ust 1 litera b) RODO oraz realizacja praw i obowiązków administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 litera c) RODO,
- art. 6 ust. 1 lit a) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej „RODO”) na potrzeby marketingu bezpośredniego, chyba że zostało złożone zamówienie na towar,
- prawnie uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 6 ust. 1 litera f) RODO
Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji umowy zakupu towaru oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego spółki quadrofixing s.r.o.
Nie następuje automatyczne, indywidualne podejmowanie decyzji przez administratora zgodnie z art. 22 RODO.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego (maksymalnie przez okres 3 lat od zakończenia stosunku umownego) lub do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami danych osobowych są następujące osoby:
- firma kurierska lub transportowa zapewniająca dostawę towaru do Klienta, jako kolejny pośrednik
PRAWA PODMIOTU DANYCH
Na warunkach określonych w RODO masz prawo do:
- dostępu do danych osobowych
- do sprostowania danych osobowych
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- do usunięcia danych osobowych
- w sprawie przenoszenia danych osobowych
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone, masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
Administrator zobowiązuje się podjąć odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zabezpieczające dane osobowe, aby zapobiec nieuprawnionemu dostępowi do tych danych lub ich utracie. Administrator oświadcza, że dostęp do danych osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, zobowiązane do zachowania poufności danych osobowych. Administrator podjął środki techniczne zapewniające bezpieczeństwo przechowywania danych i danych osobowych zapisanych w formie papierowej.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Składając zamówienie ze sklepu internetowego potwierdzasz, że zapoznałeś się z zasadami ochrony danych osobowych i w pełni się z nimi zgadzasz. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Aktualna wersja regulaminu publikowana jest na stronie internetowej administratora.
Regulamin obowiązuje od dnia 24.05.2023 do odwołania.
Informacja dla kupujących: w przypadku zmiany Regulaminu, zastosowanie mają warunki obowiązujące w dniu zakupu.